ESKA hrvatska lokalizacija
Registrirano rješenje ESKA hrvatska lokalizacija je razvijena za Microsoft Dynamics NAV ERP.
SLA (Service Level Agreement)
- SLA uvjeti (uključujući odgovornosti korisnika, odgovornosti ESKA d.o.o., vrijeme odziva i postupke odziva) su dio ugovora sa svakim korisnikom. Dio ugovora s korisnikom je i MESA.
Životni ciklus podrške
- Uvjeti životnog ciklusa podrške su dio ugovora sa svakim korisnikom.
Plan razvoja proizvoda
- Plan razvoja proizvoda je dostupan na zahtjev poslan na kontakt za opća pitanja (isključivo za aktivne* korisnike). Promjena plana razvoja proizvoda se distribuira svim aktivnim* korisnicima.
Baza znanja
- Distribucija zapisa iz baze znanja korisnicima je opisana u ugovoru s korisnikom.
Kontakti
- Kontakt za prodaju: prodaja@eska.hr
- Kontakt za tehnička pitanja o rješenju: tech.support@eska.hr
- Kontakt za pitanja podrške o rješenju i eskalacije: kontakti za podršku se dodjeljuju korisniku direktno i dio su ugovora s korisnikom.
- Kontakt za Microsoft eskalacije (isključivo za korištenje od strane Microsofta): MS.escalation@eska.hr
*aktivni korisnici su korisnici koji imaju prava za korištenje rješenja i imaju aktivno tehnološko jamstvo (BREP).
Detaljan opis ESKA hrvatske lokalizacije možete pročitati ovdje.